Informacje związane z działaniami na rzecz utrzymania dróg gminnych w Czechowicach-Dziedzicach
Pierwsze dni ostatniego tygodnia listopada przyniosły naszej okolicy znaczne opady białego puchu, co niekorzystnie wpłynęło na stan dróg. W obliczu trudności, które spowodowała obecna pogoda, wielu mieszkańców może zastanawiać się, gdzie zgłaszać swoje spostrzeżenia dotyczące odśnieżania ulic.
Organem odpowiedzialnym za utrzymywanie dróg gminnych i powiatowych w stanie używalności, również podczas sezonu zimowego, jest Wydział Inwestycji i Zarządu Drogami Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. Ten wydział przyjmuje wszelkie uwagi na temat jakości odśnieżania dróg. Komentarze można kierować telefonicznie na numery 32 214 71 38 lub 609 136 222 w trakcie godzin pracy urzędu.
Są one następujące: od poniedziałku do środy komórki urzędu są otwarte od 7.30 do 15.30, w czwartki – od 7.30 do 17.30, natomiast w piątki – od 7.30 do 13.30. Poza tymi godzinami, mieszkańcy mogą zgłaszać sprawy związane z odśnieżaniem dróg do Straży Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach, dzwoniąc pod numery 32 215 54 92 lub 986.